Dobrý den,
Dobrý den,
Čím vám mohu být užitečný
Co pro vás můžu dělat:
▸ starat se o to, co je vám nejdražší – značka. Dohlížet na to, jak mluvíte, píšete, jak vypadáte - tak, aby to celé drželo pohromadě (a dávalo smysl)
▸ vytváření a plánování marketingové a obchodní strategie značky - navrhnu novou značku nebo zreviduji strategii značky stávající a budu pedant, aby se dodržovala do posledního puntíku
▸ rozumím datům získaných z průzkumů trhu a baví mě hledat způsoby, jak se odlišit od konkurence
▸ vymyslím nebo zajistím supervizi integrované online/ offline kampaně - nebudu ale ohrnovat nos ani nad menšími projekty, které beru jako součást práce
▸ ohlídám grafické výstupy napříč kanály - print, OOH, TV, pobočky, interní komunikace, web, mobilní aplikace, intranet – na první pohled musí být jasné, že vše patří pod jednu střechu
▸ umím se dívat na váš web i mobilní aplikaci očima zákazníka a vyvodit z toho konkrétní kroky, co a jak zlepšit (UX), a dotáhnu to až do konce
▸ nedělá mi problém komunikace s agenturami ani externisty, tzn. psát a zadávat briefy a hodnotit kreativní práce
▸ vím, kolik práce a co přesně se skrývá za hesly: corporate identity, design system, integrated business and marketing strategy, product development, marketing communications, brand management, customer experience management
▸ rád se stanu součástí týmu, umím řídit i tým vlastní