Jan Trnka portfolio

BIO

Dobrý den,

jmenuji se Honza Trnka, je mi 44 let, pracuji a bydlím v Praze. Přes dvacet let se pohybuji na poli reklamy a marketingu. Prvních patnáct let jsem zastával kreativní pozice v reklamních agenturách nebo jsem pracoval na volné noze přímo pro klienty. Posledních pět let se věnuji marketingu, mojí specializací je brand marketing a campaign/communication management.

Čím vám mohu být užitečný

Mám zkušenosti s budováním značky a implementací její strategie, baví mě analyzovat výzkumy a mapovat konkurenci, mám zkušenosti s rebrandingem nebo uváděním nových produktů na trh. Orientuji se na poli reklamy, grafického designu, korporátní identity, reklamní fotografie a sociálních sítí. Připravuji ucelené komunikační koncepty a strategie. 


Znám dobře proces kampaní - od přípravy zadání, přes kreativní koncepty, realizaci,až po postprodukci. Mám bohaté zkušenosti s printem, outdoorem, TV spoty a on-line prostředím. Tvořil jsem firemní periodika, weby, microsites i mobilní aplikace, kde jsem stál u celého procesu - od konceptu přes sestavení týmu až po supervizi zahrnující timing i rozpočet.


Mám zkušenosti s vedením a supervizí mnohočlenných týmů včetně náboru nových členů, jejich vzdělávání a nastavováním KPI.


Můj LinkedIn


Co pro vás můžu dělat:

▸ starat se o to, co je vám nejdražší – značka. Dohlížet na to, jak mluvíte, píšete, jak vypadáte - tak, aby to celé drželo pohromadě (a dávalo smysl)

▸ vytváření a plánování marketingové a obchodní strategie značky - navrhnu novou značku nebo zreviduji strategii značky stávající a budu pedant, aby se dohodnutá pravidla dodržovala do posledního puntíku 

▸  rozumím datům získaných z průzkumů trhu a baví mě hledat způsoby, jak se odlišit od konkurence

▸ vymyslím nebo zajistím supervizi integrované online/ offline kampaně - nebudu ale ohrnovat nos ani nad menšími projekty, které beru jako součást práce

▸ ohlídám grafické výstupy napříč kanály - print, OOH, TV, pobočky, interní komunikace, web, mobilní aplikace, intranet – na první pohled musí být jasné, že vše patří pod jednu střechu

▸ umím se dívat na váš web i mobilní aplikaci očima zákazníka a vyvodit z toho konkrétní kroky, co a jak zlepšit (UX), a dotáhnu to až do konce

▸ nedělá mi problém komunikace s agenturami ani externisty, tzn. psát a zadávat briefy a hodnotit kreativní práce

▸ vím, kolik práce a co přesně se skrývá za hesly: corporate identity, design system, integrated business and marketing strategy, product development, marketing communications, brand management, customer experience management

▸ rád se stanu součástí týmu, umím řídit i tým vlastní

Using Format